Friday, October 22, 2010

eiiii seronoknyaaa..harini kan,hari jumaat.setelah 7 hari cuti mc sakit mata.alhamdulillah..mata saya sangat OK..haritu hari yang ke 7 saya sakit mata..saya dah sembuh,tapi masih rasa takut2.masih di dalam mc.tapi petang tu,saya ada latihan bola jaring.huh!dah lama betul tak main! 5 tahun kut..eh jap.kalau masa tu umur saya 17 tahun.sekarang saya dah 26tahun.wow!dah sembilan tahun saya tak bermain bersama team netball saya.RINDUUUU!!!

so petang saya mc tu..saya gagahkan jugak pegi main.dalam risau2 takut mata saya ni memudaratkan.saya main jugaklah.sebab esok tu dah lawan tau! LAWAN YANG BETUL BETUL PUNYA!haa..scarryy kan??orang lain dah 7 hari practice,saya 7 hari bercuti.menternak lemak dan merehatkan badan sambil membaringkan diriiiii je.makan tido.makan tido.makan tido.sebab takde benda lain pun boleh buat.taleh tengok tv.taleh tengok pc.semua takleh.bosan kan?

so rabu lepas,saya pun bermainlah perlawanan bola jaring buat julung kalinya,setelah 9 tahun bersara.saya main GA, goal attack.(ye..si ketot ini masa bermain GA) risau gila dah lama tak shoot bola.huh!stamina toksah cite..memang fancit!=P but alhamdulillah..still ada kudrat,sebab jogging di petang hari bersama housemate =D hehe..alhamdulillah jugaklah,team kami menang.
19-0 =D dasyat gila kan?saya pun terkejut.cam kejamnya saya shoot sampai tak pandang score board.at least kurangkan score supaya kumpulan lawan tidak terasa sangat jahat (feel bad?) :P heee... =D

so harini kan..patutnya final netball kami.tadi bos belanja makan nasi beriyani kat indian kitchen.not bad lah.although macam takdelah hebat sangat =P saya dah terngiang2 dah kari2 dan lemak2 yang bakal diangkut semasa berlawan petang nanti..mesti SEMPUT! tapi nak dijadikan cerita,harini kan..hujannn.. =P so,perlawanan kami ditangguhkan kepada minggu depan.tsk tsk. (T__T) buat cuak saya je tadi.petang ni dahla patutnya lawan bola jaring final.tapi makan banyak macam tak sedarkan diri awak tu tak selicik dulu.pfft! naseb baeekkkk.. heee =D tapi tu lah,minggu depan kami akan berlawan final.cemas!! so weekends ni kenalah bersenam supaya stamina dapat dikekalkan dengan bagus! yeah!! =P so bagaimana hujung minggu anda? saya harap anda2 semua akan mengadakan kegembiraan pada hujung minggu! (i hope you will have a fun weekend!) heee..jangan lupa.tunggu update saya minggu depan.menang ke kalah? =D doa2 kan lah yee..

much love xx

erinchunk circled @ 4:01 PM

0 people circled

Post a Comment