Friday, June 25, 2010

arghhhh..saya semakin tercabar!sedang buntu untuk memilih di antara iphone 4 atau iphone 3gs.masa nak beli iphone 3g, orang suruh tunggu iphone 3gs keluar.bila ada perasaan nak membeli iphone 3gs yang membuak2..orang suruh tunggu iphone 4 plakkkk..huhu..memang tarik rambut konpius! :P

tapi saya tetap rasa iphone 3gs adalah hot ♥
kan kaem kan? =B and walaupun ipad sangat hawt.tapi saya masih setia kepada vaio saya =) lagi dua bulan cukup matang setahun cik vaio pinky saya ni.i love u baby! ♥ =B tapi malangnya..phone kesayangan motorola si ramping razor berwarna pink sudah tidak mampu berkhidmat lagi (boleh sms,tapi taleh call)


so..maknanya saya dah boleh pegi cari phone ganti ke?can aa? =B eiii tak sabar nak tunggu bulan 8 insyaAllah =) oh!harini puasa day 3.another *uhuk*uhuk* 10 hari insyaAllah.harap2 sempat lah kut..tehee..oh well..all i know esok i mahu lepak with my girls!! ♥ have a nice weekend everyone!! much love xx

erinchunk circled @ 12:37 PM

0 people circled

Post a Comment