Sunday, April 19, 2009

saya baru lepas baca belog hanis zalikha. ye.dia memang kelakar macam ni.dan setiap kali baca belog dia.saya akan jadi macam ni.haha.kalau boleh bila bercakap pun nak skema.boleh?:')

harini lari 4 round lagi.hoh.penat woh.lama tak lari 2 kali seminggu.kena kembali kepada routine asal.seluar dah ada ciri2 tak muat.tak perasan bila masa saya makan dengan lahapnye.atau sebab saya TERbuat senaman lift up bon bon ala2 gwenyth patrol di oprah.bon bon dah asli 'lifted' up.teringin nak lift up lagi?sila kalahkan kylie minogue dan beyonce'.haha.lepas jog,lepak sama nadz dan maks.hihi.rasa macam pasar tu AKU yang punya.sebab borak2 best.lama tak catch up.malam ni ada meet ups dan downs lagi.heh.tapi maaf ye.saya ada hal.terlalu banyak benda pending.handphone tak hantar baiki lagi.minyak kete tak isi lagi.borang penajaan tak sempat diisi lagi.nasi tak masak lagi.sayur tak goreng lagi.baju tak lipat lagi.bilik tak kemas lagi.kucing tak mandi lagi.dan saya masih tak berbaju.boleh anda imagine kesibukan saya nadz?heee =D tapi takpe.selang seminggu kita jumpa lagi.ok? ;p (entah2 esok dah jumpa!)

kejap lagi nak pegi ou.daannn..saya ada terasa teringin nak makan mcD lahhhh *sigh* tapi kenot.saya tak akan mati kalau tak makan fries dan sauce nye yang terbaekkk itu!haihh..saya memang suka mengikut nafsu sebab harganya hanyalah rm6.25 selepas cukai??aduih.sungguh mengiyurkannnn =p~ tapi kalau nak jadi badan seperti eva longoria yang diimpikan.silalah lupakan niat mcfries itu!lengan pun sudah tidak seskinny peyton.harus mengangkatlah dumb bell dengan lebih gigih.ingat,green spot di US seperti dalam rancangan oprah.nenek berusia 104 boleh mengangkat dumb bell sambil menghayunkannya sebanyak 50 kali!*yang pasti lengan dia skinny.tapi flabby.sebab dah tua!* haha.kagum.jadi..saya kena kembali kepada NO junk food (period),dan sila minum air suam banyak2.semenjak suhu semakin tinggi di Malaysia.saya sangat dahaga minum air sejuk.hasilnya.perut sentiasa dipenuhi air tak berkhasiat.saya masih dalam fasa 'cleansing'.sudah 14 hari saya tidak minum kopi ;) next cleansing haruslah junk food.bak kata nuren,kalau tak makan sebulan tak mati punya :P oklah.nak pegi masak sayur.nak makan.selamat hari minggu.esok keje.yabai!(T_T) yang pasti minggu depan gaji! <3 sayang banyak xx

erinchunk circled @ 1:04 PM

0 people circled

Post a Comment