Thursday, June 26, 2008

can't wait till sabtu-day!


wahhhhh sangat busy..walaupun takde keje..tapi entah ape dibuat depan pc, keje tak sudah2 jugak.sama ada bermukabuku atau berchit chat.yang pasti sedar tak sedar esok dah jumaat!!harini bos baru je kuar pegi HLB lagi.selagi dia kat sebelah rasa cam tak semangat nak buat keje.tadi dia panggil,ada keje katanya.sebab tengok aku asek berchatting je keje.sekarang dah selamba.sebab haritu aku nampak bos sendiri chatting.so tak salah kalau anak buah dia nak berchatting jugak kannn? he he he.padan muka ko!kalau dia marah aku,nanti aku marah dia balik.ecehhhh ;p tapi since dia dah bagi keje..taleh nak berchatting sangat.cuma boleh berblog 'aje'.hahaha (nampak sangat takde keje)


tadi pegi shopping barang2 untuk 'box of happiness'.saya plak berasa happy =p ke sebab pompuan ni kalau bersopping je dia memang happy kuttt..hehehe.jeng jeng jeng.sapakah orang yang akan mendapat box itu.hehe.saya beli sangattt banyak barang untuk dia.harap2 dia suka.and all in one 'box of happiness'.(if only i could fit into that box :P ) but of course if i masuk into that box,it won't be box of happiness anymore.haha.haishh macam la banyak sangat duit nak spend on it.haihh..sekarang tengah sangattlahhh sleepy and counting hours till sabtuday.because i won't be burning my cals that night.damn!harap2 sunday boleh pegi jogging dengan jayanya (hope so) coz i will be having s0ooo many 'healthy' food on sabtu night.chicken BBQ,sausages,spageti,cakes,satay,truffles (i wish),fruit salad,ayam pansoh,marshmallows,junkies all the way!!! mati aku kena marah ngan nuwen ;p but takpe nuwen,saya tulis.heeee =D but yang paling sedap on the menu is nioi!! haha.yes,dia akan datang bersama tunangan dia.boleh tak? hoh! saya tak pasti saya boleh mengadap dia ke tak.takut menggelabah tengok mereka berasmaradana ke kann..he he.(dengki sungguh nada itu) tapi maybe saya memang patut berjumpa sendiri dengan mata kepala saya supaya lepas ini saya tidak mengharap lagi.heh.kasihaann...


tapi takpe! yang pasti saya mau berhepi2 day on sabtu day!! nanti saya update okei! selamat hari khamis! malam ni jangan lupa baca yassin ye. ;) much love xx

erinchunk circled @ 2:53 PM

0 people circled

Post a Comment