Wednesday, May 21, 2008

just on time ;)


saya tengah sedikit sedih right now.so to take my mind off that thing..saya telah di"label" oleh saudari eliana.(huh skema nak mati!ha ha ha!)



7 perkara tentang saya


1)saya adalah tinggi secara rahsia (i'm secretly tall? ) dalam keluarga saya.he he..

2)saya suka gilerrr makan sotong dan saya taleh makan benda lain.seperti ketam atau udang,kerang,tiram dan seangkatan dengannya..busuk dan tak sedap >:P
<
3)saya suka tengok iklan.walaupun hanyalah iklan ooligo oh oh! ;p janganla orang duduk depan tv time iklan.memang saya baling ngan kerusi..

4)saya suka hidu bau lelaki juga!! that's the key to my heart! ha ha.of course bukan bau tengit yeee XD and itu juga sebab utama si 'dia' saya panggil nioi=bau dalam japanese ;p

5)saya boleh tegang (firm? saya tau ayat betulnya bukanlah tegang.ha ha.. ) dengan diri sendiri tapi tidak dengan orang lain.

6)tarikh (date) pertama saya adalah paling menyeronokkan sebab dia adalah kawan baik saya =)

7)saya paling benci lelaki luruskan rambutnya.geliii ewww~!!



7 perkara menakutkan saya


1)ULAUUUUU~!! sangattt takutttttttt!!! :((

2)saya takut mati dan berjumpa Tuhan (Allah swt)

3)saya takut gemok jugak!alaa kenapa sama dengan dey nih ;p

4)saya takut kehilangan orang yang paling saya sayang

5)saya takut untuk jatuh cinta? boleh? ;p

6)saya takut pegi Genting dengan kawan2 sebab takut mati kat situ? XD

7)saya takut lelaki gatal.ha ha ha!



7 lagu buat masa sekarang


1)aku milik mu - jason mraz ( caller ringtone tau! ;) )

2)sentuh badan ku - mariah cannon.haha!*ringtone saya okeii*

3)ada cinta - nubhan dan stacy *swooooonnnned*

4)kosong - klik lima

5)cinta berdarah - jamie scott

6)warkah - bau

7)tentang kita- pasangan ( the couple ) ;p

8)ada banyak lagi laa..camne?? hehehe



7 perkara yang selalu saya sebut



1)celaka ;p

2)fook!

3)whatde~~?

4)ha ah2 (berulang2 kali ;p )

5)tu aaa..

6)oh macam tu?

8)kannnn??



7 perkara yang amat bernilai


1)katil saya? ;p

2)keluarga saya

3)encik pee dan sahabat2 baik saya!! serius taleh hidup tanpa mereka!

4)bob span seluar empat segi yang tergantung di dalam kereta =D

5)gajah dari krabi =D

6)ekspresi music

7)minyak wangi hantu



7 pertama kali dalam hidup saya


1)keluar temujanji kakak hantarkan!hahahahahah~!sila maluuuu

2)pegi ke jepun dan tak mahu pulang ;)

3)pakai braces.ha ha.

4)rasa gempa bumi skala 4 ritcher

5)lemaskan adik saya ;p

6)mandi onsen SEXXYYYY *yeahhh babyyy~!!*

7)jatuh cinta dengan ashton kutcher.. :">



7 orang yang bertuah kena jawab


nurenchunk

kaem

nadz

ilham

opyness

dee dee

azz ( i wish u start blogs again)


and yeee sahabat2ku sekalian~~ anda kena menulis didalam BAHASA MELAYU OKEII.. ;) selamat menjawab!!muehehe

erinchunk circled @ 12:30 PM

1 people circled

Post a Comment