Friday, January 14, 2005

saiking..banyak benda pelik dah jadik..kat malaysia kena tsunami,
kat arab turun salji..nanti kat marikh matahari terbit kat sebelah
barat..hmm...tak lama lagi bumi pun matahari terbit kat barat!!tak
ke horror...nak ditambah lagi..haritu borak ngan kakak on the
phone..dia kata ika si kenit tu pun yang dulu everytime ajak
mengaji alQuran sikit punya malas nak baca..skarang..takde
orang suruh pun dia nak mengaji..siap bila after baca Quran
pun cium Quran tu macam sayang giler!!! imagine a 2 years old
kid doing dat?!!what can be weirder?!!so it hit me dat..er...
the time has come?!(>___<)~*



i dunno..but yeah..memang dah tulis dalam alQuran yang semua
benda ni akan jadi..we just hafta wait till the day to come
je..by then pintu taubat pun dah tertutup..dah takleh nak buat
apa...so..masa tengah ada masa ni..manusia tak pulak berlumba2
nak mengerjakan ibadah...siap lobang2 lagi adalah..(not to
deny..im one of them(>__<))pastu nak bertaubat...lagila apa
erti taubat pun tak pernah nak faham...nak laksanakannyer
plak..haram tak tahu...(+__+)



suddenly i was hit by sense dat things wont always be the same
again...the time will come and its gonna happen soon...all we
hafta do is be prepared..have you ever think about this..?
i did but doesnt it make more sense when all these weird things
happened to the world...?kanggaette...(+___+)

erinchunk circled @ 11:56 AM

0 people circled

Post a Comment